sobota, 11 stycznia 2014

Nie-włosowe inspiracje

Powiem wam, że bardzo lubię robić wiele rzeczy sama, np. sama (z niewielką pomocą mamy) uszyłam spódnice kloszowaną, zamiast kupić ją w sklepie, dekoruję ciasta zamiast kupić gotowy tort w cukierni itp. To że tworzę coś ładnego daje mi przyjemność.

Dlatego dziś kilka filmów - inspiracji di samodzielnego wykonania sukienek. Zakochałam się w nich i wiem że sobie taką sprawię (oby udało mi się w dwóch kolorach :D )

Ten filmik jest z bloga Anwen (niestety nie chciał mi się odnaleźć na yuotube - nie wiem czemu? ) więc znajdziecie go na tym linku: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JjEG-W8bE0I

A tutaj zaczynają się inne propozycje - inspiracje, w różnych kolorach:





To sukienka lub spódnica - różni się od wcześniejszych sukienek:



A czy wy lubicie sami coś tworzyć? Podoba wam się taka uniwersalna sukienka? Piszcie w komentarzach!

Wasza
Blondynka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz