wtorek, 31 grudnia 2013

Włosowe postanowienia na nowy rok :)

Wszędzie widzę włosowe postanowienia na nowy rok i stwierdzam, że też się z wami podzielę tym co chcę zrobić, czy osiągnąć. Chociaż jeśli mówię komuś o moich postanowieniach to często, bardzo często nie udaje mi się ich wypełnić, ale spróbuje :)


    1.Wzrost włosów.
To postanowienie w sumie na trzy lata, ale ten rok też jest ważny. Zamierzam przetestować różne wcierki - i samorobione i kupowane. Z samoróbek chcę przetestować jak spirulina sprawi się do porostu moich włosów, ponad to to chcę wypróbować ziołową wcierkę, o której pisałam tutaj (klik), drożdże, imbir, znów zrobić wcierkę miodowo - cebulową (klik), moje maceraty (klik) i może coś jeszcze jeśli wpadnie mi coś do głowy :) 
Z kupowanych to na pewno chcę przetestować olej musztardowy, olej rycynowy w kilku wersjach, wodę brzozową (którą wczoraj kupiłam), radical - odżywkę do włosów (wcierkę) i może coś jeszcze, jeśli wpadnie do głowy :)

   2. Podciąć końcówki
Moje końce są porozdwajane i czasem bez olejowania ich powraca do nich suchość, ale to nie jest moim zmartwieniem - najbardziej przeszkadza mi w nich to że są przerzedzone i to naprawdę bardzo, dlatego na wiosnę - już postanowione podetnę sobie chociaż 2 cm. Aby moje końce nie były takie przerzedzone to musiałabym od razu ściąć jakieś 7-10 cm - jak dla mnie to o wiele za dużo :\, ale może i to mi się uda - zależy od przyrostu :)

   3. Picie drożdży, siemienia lnianego i może pokrzywy
Drożdże na pewno będę pić w czerwcu - tak jak w tym jeszcze roku i może uda mi się w końcu skusić na inne włosowe napoje :)

  4. Częstsze olejowanie
Moje włosy uwielbiają olejowanie i wiem że powinnam to robić częściej, bo jeszcze nie jest tak jak powinno być. Moje włoski uwielbiają olejowanie na bogato - maska lub mgiełka nawilżająca + olej (winogronowy)

  5. Testować
Chciałabym przetestować inne oleje - najbardziej interesuje mnie sezamowy, słonecznikowy - ciekawa jestem też rzepakowego i shea :)
Po za olejowaniem to chciałbym odnaleźć idealną maskę dla moich włosów - przynajmniej na ten rok :) i dobry szampon bez sls - więc będę szukać :)

  6. Stylizować
Tak na prawdę to rzadko stylizuje włosy lub powiem to inaczej - rzadko mi to wychodzi, ale znalazłam dobry stylizator więc powinno się to zmienić :)

  7. Kupić porządny grzebień i inne akcesoria do włosów.
Grzebień już podpatrzyłam dzięki Do Su - jest dość tani jak na włosowe akcesoria bo kosztuje tylko ok. 16 zł i kupię go przez internet, a ponadto muszę kupić grube papiloty, bo cienki się nie sprawdzają :\

  8. W pełni wykorzystać lato 
Mam na myśli rozjaśniające zdolności słońca - znam sporo sposobów na to aby rozjaśnić (nadać włosom jasnych refleksji) przy pomocy słońca i wspomagaczy :)

  9. Farbowanie
To w sumie gdybanie bo nie wiem czy się skuszę. Najpierw użyłabym bezbarwnej henny, aby wzmocnić włosy, a być duże może użyłabym rozjaśniacza w spreju - odkąd zafarbowałam włosy na czerwone moje odrosty i reszta włosów jest dość ciemna - ale mam nadzieję że słońce to zmieni :)

  10. Mgiełki
Więcej mgiełek - moje włosy ja lubią, bo dzięki nim mam ładniejsze fale, a dodanie półproduktów powinno wzmocnić moje włoki :) Ogólnie też chciałbym mieć dobre rozeznanie jakie mgiełki kiedy mogę użyć.

A wy macie jakieś włosowe postanowienia na nowy rok? Piszcie w komentarzach!

Wasza
Blondynka 

4 komentarze:

  1. Dobrym szamponem może być turecki lub marokański z planeta organica. Tureckiego nie próbowałam ale dużo osób się nim zachwyca. Skolei marokański to mój najlepszy szampon, ze względu na glinkę na drugim miejscu w składzie. Przedłuża świeżość;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje, ale pewnie te szampony są trudno dostępne, ale poszukam jeszcze o nich recenzji. Jeszcze raz dziękuje :) Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki, żeby wszystkie Twoje postanowienia się spełniły ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń